Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

E-kurs Manager Marketingu i Reklamy w Sieci

sprzedaż i marketing
199
PLN
E-kurs Manager Marketingu i Reklamy w Sieci
in_stock
Dostępność:
duża ilość
Wysyłka w:
24 godziny
Cena: 199,00 zł
Cena netto: 199,00 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 982)
Kod produktu:

MG001

Producent:
P&M Management Group

Kurs adresowany jest przede wszystkim dla osób zajmujących się jakąkolwiek działalnością handlową, ale także usługami czy pracą w organizacjach pozarządowych. Wiedza zdobyta na kursie sprawi, że kampanie promocyjne staną się bardziej nowoczesne, oryginalne i skuteczne. Kurs polecany jest także dla blogerów, którzy chcą zwiększyć zainteresowanie swoim blogiem, ale także dla wszystkich osób, które chciałyby dowiedzieć się czegoś więcej na temat personal brandingu, czyli budowania marki osobistej.

Organizator kursu;

Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego Centrum Szkoleniowo-Edukacyjne P&M Management Group

Forma kształcenia - samokształcenie

Egzamin końcowy - brak

Sposób i forma ukończenia kursu: 

  • aktywny udział słuchaczy w zajęciach na platformie szkoleniowej
  • przerabianie materiału szkoleniowego
  • naukę własną słuchacza
  • wykonanie i zaliczenie prac kontrolnych w postaci testów, zadań lub innych form.

 

Po pozytywnym zaliczeniu wszystkich prac kontrolnych i testów uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie ukończenia kursu.

 

 Program kursu:

  1. Podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu i reklamy.
  2. Znaczenie reklamy i marketingu w Internecie.
  3. Inbound marketing – zasady działania. Opracowywanie własnej strategii marketingowej.
  4. Zasady obsługi mediów społecznościowych (Social Media) typu Facebook, Twitter, Google +, Instagram, YouTube, Yahoo i inne.
  5. Zasady reklamy w sieci. SEO, reklamy w wyszukiwarce Google, banery reklamowe, artykuły sponsorowane i inne.
  6. Porady w zakresie stosowania form języka, grafik, kolorów, unikania błędów w kampanii reklamowej. Ćwiczenia praktyczne.
  7. Kreowanie wizerunku marki w Internecie.
  8. Personal branding oraz sposoby mierzenia efektów działań marketingowych.
  9. Najważniejsze trendy we współczesnej reklamie.
  10. Interesujące zadania i ćwiczenia w każdym module.

 

Dodatkowe informacje:

 

  • Czas kursu: 30 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni.
  • Materiały szkoleniowe udostępniane kursantom zgodnie z planem szkolenia.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.

 

Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie jego ukończenia (wydawane na wzorach MEN - ustawa z dnia 18.08.2017 Dz.U z 2017 r poz. 1632) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie i przesyłkę. Szczegóły uczestnictwa w kursie na stronie www.pm-managementgroup.pl

Produkty powiązane

E-kurs Zarządzania zespołem E-kurs Zarządzania zespołem
Cena: 199,00 zł

E-kurs Trener-szkoleniowiec E-kurs Trener-szkoleniowiec
Cena: 249,00 zł

E-kurs Przedstawiciel  handlowy E-kurs Przedstawiciel handlowy
Cena: 49,00 zł 199,00 zł


E-kurs Pracownik działu kadr i płac E-kurs Pracownik działu kadr i płac
Cena: 349,00 zł
Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl